Fortis Bank Polska prowadzi kampanię reklamową kredytów mieszkaniowych. Kampania jest kontynuacją działań reklamowych prowadzonych od kwietnia do września tego roku, dzięki którym liczba udzielonych kredytów wyniosła 909 i oznacza to wzrost o 122 proc. w stosunku do stanu przed promocją. Reklama wykorzystuje postać kangurka, który poszukuje środków na sfinansowanie nowego mieszkania. Projekt kampanii opracowała agencja AMC Wytrykowski Iwankiewicz, a media zaplanował broker mediowy CR Media. Jej całkowity koszt wyniósł 960 tys. zł brutto. Promocja potrwa do listopada br. i obejmie prasę ogólnopolską, w tym takie tytuły jak: “Rzeczpospolita”, “Gazeta Wyborcza”, “Super Express” i “Puls Biznesu”, internetowe wortale i portale takie jak: Onet.pl, WP, Bankier, Expander, Money i Gazeta.pl. Reklamy pojawią się również na autobusach, ale tylko warszawskich. Animowany klip wideo będzie również promował akcję na internetowych stronach banku. Dotychczasowi klienci Fortis Banku znajdą informacje na temat promocji w systemie bankowości internetowej Pl@net, na ulotkach załączonych do wyciągów z kont osobistych oraz na plakatach umieszczonych na terenie placówek banku. Klienci, którzy do 2 stycznia złożą wniosek o kredyt, będą mogli skorzystać z oferty oprocentowanej już od 5,14 proc. w zł oraz od 1,75 we frankach szwajcarskich. Dodatkowo nie zapłacą za rozpatrzenie wniosku, pierwszą zmianę waluty i wcześniajszą spłatę całości lub części kredytu. Najniższy próg wartości pożyczanego kredytu wynosi 50 tys zł. Fortis Bank rozpoczął działalność w Polsce w 1990 r. Specjalizuje się w obsłudze małych i średnich przedsiębiorstw, a także zamożnych klientów indywidualnych. (MKS)