Zagranica

Budżet reklamowy OfficeMax trafił do agencji DDB Worldwide z Chicago

Firma Boise Cascade Corp. przekazała budżet reklamowy swojej sieci handlowej OfficeMax agencji DDB Worldwide z Chicago (grupa Omnicom). Agencja zyskała...

Firma Boise Cascade Corp. przekazała budżet reklamowy swojej sieci handlowej OfficeMax agencji DDB Worldwide z Chicago (grupa Omnicom). Agencja zyskała w ten sposób budżet oceniany na 40 mln dol. Wcześniej budżet ten był obsługiwany przez agencję J. Walter Thompson z Chicago (WPP). W przetargu oprócz dwu wymienionych wcześniej agencji udział brały: McCann-Erickson Worldwide z Nowego Jorku (Interpublic Group of Cos.) i Y&R Advertising (WPP) z Chicago. OfficeMax to numer 3 wśród firm tego sektora w Stanach Zjednoczonych. To kolejna zmiana agencji obsługującej tę firmę w br. W maju br. niespodziewanie budżet reklamowy OfficeMax został przeniesiony z agencji Publicis Worldwide z Nowego Jorku (Publicis Groupe) do J. Walter Thompson. (“Advertising Age”)