Zagranica

BMW wybrało dziewięć agencji reklamowych do finału przetargu

Północnoamerykański oddział koncernu BMW wybrał dziewięć agencji reklamowych do ostatniego etapu przetargu na budżet oceniany na 30 mln dol. Na...

Północnoamerykański oddział koncernu BMW wybrał dziewięć agencji reklamowych do ostatniego etapu przetargu na budżet oceniany na 30 mln dol. Na liście znalazły się agencje: Butler, Shine, Stern & Partners, Secret Weapon Marketing, Concept Farm, WongDoody, VitroRobertson, Heil-Brice Advertising, Grey Worldwide i Publicis & Hall Riney. Wraz z finalistami na liście znalazła się także obsługująca koncern od 11 lat agencja Mendelsohn/Zien z Los Angeles. Przetarg ma zostać rozstrzygnięty w grudniu br. Podczas ogłaszania przetargu w ubiegłym miesiącu koncern podał, że jego regionalny program ma na celu zaoferowanie perspektywicznym konsumentom jazd testowych. Kreacją na całym terenie USA zajmuje się dla BMW agencja Fallon z Minneapolis. (“AdAge.com”)