Kraj

Goodyear skupia się w tym sezonie zimowym na marketingu bezpośrednim i promocji sprzedaży

Firma Goodyear Dunlop Tires Polska zapowiada, że w tegorocznym sezonie zimowym skupi się na marketingu bezpośrednim i promocji sprzedaży. "Tej...

Firma Goodyear Dunlop Tires Polska zapowiada, że w tegorocznym sezonie zimowym skupi się na marketingu bezpośrednim i promocji sprzedaży. “Tej zimy najważniejszy jest dla nas BTL i działania o szerokim horyzoncie czasowym” – mówi Dominika Kraśko, dyr. marketingu Goodyear Dunlop Tires Polska. Promocje tej spółki kierowane są zarówno do użytkowników ostatecznych, jak i do pośredników. Konsumenci, którzy kupią komplet opon Goodyear i Dunlop, otrzymają zawieszkę, zestaw narciarski lub etui na CD. Na potrzeby zimowych promocji spółka uruchomiła strony internetowe goodyear-promocja.pl i dunlop-promocja.pl informujące o serwisach opon objętych promocją. Dealerzy opon koncernu zostali wyposażeni w pakiet POS-ów i gadżetów: plakaty, ulotki, polary, czapki z logo marek: Goodyear, Dunlop, Fulda i Dębica. Ponadto marka Dunlop otrzymała wsparcie reklamowe w prasie lifestyle’owej (“Playboy”, “CKM” i “Film”), klub lojalnościowy Goodyear Gold Club w prasie czytanej przez grupę docelową, a marka Dębica wsparta została reklamą selektywną. W tym tygodniu w magazynie “Auto Świat” ukaże się dodatek o oponach zawierający adresy serwisów firmy z podziałem na regiony. W dodatku znajdą się także informacje na temat opon zimowych i zasad ich użytkowania. Działania marketingowe będą wsparte public relations. Goodyear współpracuje z agencją reklamową Saatchi & Saatchi i domem mediowym Universal McCann. (PU)