Kraj

Boots Healthcare wprowadza subbrand Strepsils, spot McCanna wyjdzie poza Polskę

Firma Boots Healthcare wprowadziła na rynek nową markę leku OTC Strepsils - Strepsils dolo intensive. Jak powiedziała Małgorzata Kwilosz, marketing...

Firma Boots Healthcare wprowadziła na rynek nową markę leku OTC Strepsils – Strepsils dolo intensive. Jak powiedziała Małgorzata Kwilosz, marketing manager w Boots Healthcare, nowy produkt jest przeznaczony na ostre bóle gardła. Debiut nowego produktu wspierany jest kampanią reklamową w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Celem kampanii jest zbudowanie świadomości nowego produktu jako propozycji na ostre bóle gardła oraz promocja wizerunku marki Strepsils. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja McCann-Erickson Polska. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann. Kampania potrwa przez kilka miesięcy. Jej budżet nie został podany. Strepsils dolo intensive będzie równolegle wprowadzany na wielu rynkach, m.in. niemieckim, brytyjskim, włoskim, francuskim, hiszpańskim i australijskim oraz w innych krajach Europy Środkowej. Na wszystkich tych rynkach centrala Boots Healthcare rekomendować będzie spot reklamowy przygotowany przez polski oddział McCann-Erickson. Dotychczas rodzina produktów Strepsils obejmowała pięć wariantów terapeutycznych i smakowych. Według danych Boots udziały rynkowe marki Strepsils w Polsce wynoszą ok. 17 proc. Sugerowana cena Strepsils dolo intensive wynosi 14,9 zł. (JD, AMS)