Kraj

Euro RSCG Marketing House wspiera Narodowy Test Inteligencji IQ

Jednym z działań towarzyszących Narodowemu Testowi Inteligencji IQ 2003 jest konkurs przygotowany i obsugiwany przez agencję marketing services Euro RSCG...

Jednym z działań towarzyszących Narodowemu Testowi Inteligencji IQ 2003 jest konkurs przygotowany i obsugiwany przez agencję marketing services Euro RSCG Marketing House. Polega on na odgadnięciu średniego IQ Polaków i miasta, którego mieszkańcy wykazali się najwyższym wskaźnikiem inteligencji. Nagrodą główną w konkursie jest 10 tys. zł na koncie banku Inteligo, 50 encyklopedii multimedialnych “Wiem” oraz 1 tys. kuponów rabatowych do wykorzystania w Travelplanet.pl. Sponsorem konkursu jest Inteligo, a partnerują mu TVN i Onet.pl. Szczegółowe informacje na temat konkursu znajdują się w portalu Onet.pl, który jest organizatorem internetowej wersji Narodowego Testu Inteligencji IQ. (JP)