Kraj

Renault wspiera kampanią nowego Scenica

Renault Polska rozpoczął kampanię nowego modelu Renault Scenic. Kampania przygotowana przez agencję Publicis i dom mediowy HMS Carat toczyć się...

Renault Polska rozpoczął kampanię nowego modelu Renault Scenic. Kampania przygotowana przez agencję Publicis i dom mediowy HMS Carat toczyć się będzie w telewizji (do 16 listopada) i w prasie (do końca listopada). W tym pierwszym medium pokazywane będą zaadaptowane spoty francuskie, emitowane w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN-ie, TVN24, Canal Plus, Wizji i Discovery. Przekaz podkreśla zalety Renault Scenic i sugeruje, że widzowie powinni raczej korzystać z rozkoszy jazdy tym samochodem, niż oglądać telewizję. Głównym hasłem kampanii, zarówno prasowej, jak i telewizyjnej, jest: “Zmień program, zmień krajobraz”. Część prasowa kampanii obejmuje m.in.: “Politykę”, “Wprost”, “Newsweeka”, dodatek telewizyjny do “Gazety Wyborczej”, “BusinessWeeka”, “Businessman Magazine”, “Dom i Wnętrze”. Grupą docelową kampanii są kobiety i mężczyźni w wieku 30-49 lat, z dochodami 2 tys.+, mający dzieci. Podstawowa wersja nowego Renault Scenic kosztuje ok. 60 tys. zł. Jednocześnie jeszcze do końca października Renault prowadzić będzie rozpoczęte w połowie września br. kampanie wspierające modele Megane Sedan i Megane Grandtour. Renault zajmuje w naszym kraju trzecie miejsce pod względem sprzedaży, za Fiatem i Skodą. W okresie styczeń-lipiec br. firma sprzedała 21 508 nowych aut, co dało jej 10,59 market share (Fiat – 17,43 proc., Skoda – 12,12 proc.). (MG)