Kraj

Mr Bloom i Engine wspierają debiut nowego produktu Dr. Oetkera

Dr. Oetker wprowadza na rynek nowy produkt - Gustin-fix do zagęszczania zimnych i gorących protraw (np. zup, sosów, deserów i...

Dr. Oetker wprowadza na rynek nowy produkt – Gustin-fix do zagęszczania zimnych i gorących protraw (np. zup, sosów, deserów i ciast). Producent planuje jego kampanię reklamową w mediach w przyszłym roku, przed okresem świąt wielkanocnych. Przedstawiciele firmy odmówili ujawnienia dalszych szczegółów na ten temat. W tym roku – od listopada nowy produkt będzie wspierany działaniami z zakresu BTL: ulotki i naklejki reklamujące Gustin-fix będą dołączane do opakowań produktów Dr. Oetkera takich jak ciasta do samodzielnego przygotowania (serii Domowe Specjały, Modne Pieczenie i Ciasta na Zimno) oraz produktów spożywczych (np. żelatyna). Działania BTL-owe przygotowała agencja Mr Bloom z Sopotu. Nowy produkt będzie także reklamowany na stronach internetowych producenta (reklamę online wykonała agencja interaktywna Engine). (MB)