Grupa PZU zakończyła kolejny etap przetargu na agencję reklamową, która przygotuje kampanię dla spółki PZU. Jak mówi Marcin Marjański, dyr. biura marketingu i reklamy Grupy PZU, w przetargu pozostały już tylko dwie agencje i w przyszłym tygodniu zapadnie ostateczna decyzja o wyborze zwycięzcy. Marjański nie ujawnia nazw tych agencji i wysokości budżetu, o jaki walczą. Do przetargu zaproszonych było 8 agencji. Sześć z nich zgłosiło swoje oferty i brało udział w kolejnych etapach przetargu. Zwycięska agencja przygotuje dla PZU kampanię produktową ubezpieczeń majątkowych. Prawdopodobnie będzie ona korzystać z “parasola” stworzonego przez majowo-czerwcową kampanię wizerunkową Grupy PZU, która prowadzona była pod hasłem “Jaka jest Twoja historia?” (przygotowała ją agencja reklamowa DougFaberFamily, zakupem mediów zajmował się dom mediowy Zenith Media). (MG)