Przetargi

PZU kończy przetarg na obsługę budżetu polis majątkowych

Grupa PZU zakończyła kolejny etap przetargu na agencję reklamową, która przygotuje kampanię dla spółki PZU. Jak mówi Marcin Marjański, dyr....

Grupa PZU zakończyła kolejny etap przetargu na agencję reklamową, która przygotuje kampanię dla spółki PZU. Jak mówi Marcin Marjański, dyr. biura marketingu i reklamy Grupy PZU, w przetargu pozostały już tylko dwie agencje i w przyszłym tygodniu zapadnie ostateczna decyzja o wyborze zwycięzcy. Marjański nie ujawnia nazw tych agencji i wysokości budżetu, o jaki walczą. Do przetargu zaproszonych było 8 agencji. Sześć z nich zgłosiło swoje oferty i brało udział w kolejnych etapach przetargu. Zwycięska agencja przygotuje dla PZU kampanię produktową ubezpieczeń majątkowych. Prawdopodobnie będzie ona korzystać z “parasola” stworzonego przez majowo-czerwcową kampanię wizerunkową Grupy PZU, która prowadzona była pod hasłem “Jaka jest Twoja historia?” (przygotowała ją agencja reklamowa DougFaberFamily, zakupem mediów zajmował się dom mediowy Zenith Media). (MG)