Przetargi

LPP SA nie podejmie współpracy z agencją reklamową

Firma odzieżowa LPP SA, właściciel marek Reserved i Cropp, zawiesiła postępowanie przetargowe. Przedmiotem briefu było przygotowanie filmu reklamowego budującego wartość...

Firma odzieżowa LPP SA, właściciel marek Reserved i Cropp, zawiesiła postępowanie przetargowe. Przedmiotem briefu było przygotowanie filmu reklamowego budującego wartość i świadomość marki Reserved. Spot miał być emitowany w internecie. LPP SA rozważało także możliwość jego emisji w kinach. “Podjęliśmy decyzję o odłożeniu tego projektu, gdyż żadna z przedstawionych propozycji strategicznych i kreatywnych nie spełniła naszych oczekiwań. Przegląd ofert pokazał, jak niewielkie jeszcze doświadczenie w segmencie odzieżowym posiadają agencje reklamowe w Polsce. Prawdopodobnie wrócimy do tej koncepcji za pół roku” – twierdzi Krzysztof Śliwiński, dyr. marketingu LPP SA. Firma wysłała zaproszenia do agencji reklamowych: Leo Burnett Warszawa, G7, Saatchi & Saatchi, Grey Worldwide Warszawa, Lowe GGK i McCann-Erickson Polska. (JP)