Zagranica

Ford oferuje zakupy w Nowym Jorku jako nagrodę w promocji auta Ka

Ford promuje markę samochodu Ka w akcji marketingu mobilnego, w której nagrodą są zakupy w Nowym Jorku. Nowy model został...

Ford promuje markę samochodu Ka w akcji marketingu mobilnego, w której nagrodą są zakupy w Nowym Jorku. Nowy model został wprowadzony na rynek w tym miesiącu. Do konsumentów trafiły kartki pocztowe z kodami SMS, które można wykorzystać do wzięcia udziału w promocji. Cztery osoby dostaną także w nagrodę warte 500 funtów vouchery do wykorzystania w sieci French Connection. Koncern zdecydował się na akcję SMS-ową, gdyż uważa, że to narzędzie daje konsumentom łatwiejszą możliwość wzięcia udziału w promocji. Kampania została przygotowana przez agencję Wunderman we współpracy z agencją marketingu mobilnego Flytxt. Adresy mailowe przesłane przez uczestników w trakcie promocji zostaną wykorzystane w kolejnych akcjach promocyjnych firmy. (“Brand Republic”)