Kraj

Planowanie strategiczne - nowa usługa w portfelu Dragon Rouge

Firma Dragon Rouge, specjalizująca się do tej pory w projektowaniu graficznym, rozszerza portfel dotychczasowych usług o ofertę planowania strategicznego na...

Firma Dragon Rouge, specjalizująca się do tej pory w projektowaniu graficznym, rozszerza portfel dotychczasowych usług o ofertę planowania strategicznego na rzecz marki. “Odpowiadamy w ten sposób na potrzeby klientów, wykorzystując w znacznie szerszym stopniu niż do tej pory sieciowy know-how jak również własne doświadczenie na rynku polskim” – powiedziała Małgorzata Leniarska, dyrektor zarądzający Dragon Rouge w Polsce. Nowy dział rozpocznie działalność w listopadzie br. Jego szefem będzie Anna Nalazek, która do tej pory pracowała m.in. w agencjach reklamowych takich jak Ammirati Puris Lintas i Euro RSCG, gdzie zajmowała się m.in. planowaniem strategicznym. Nowe usługi będą obejmowały analizę otoczenia marki, w tym trendy rynku, charakterystykę zachowań konsumentów, audyt i monitoring marki, analizę badań rynkowych, doradztwo w zakresie prowadzenia projektów badawczych i ich koordynację, analizę konkurencji, budowanie pozycjonowania marki, jej architektury, racjonalizację portfolio marek oraz tworzenie podstaw strategii komunikacji. Polski oddział Dragon Rouge będzie korzystał w tym zakresie z doświadczenia Dragon Rouge w Paryżu i Londynie, gdzie działy planowania strategicznego są silnie rozwinięte. Przedstawiciele Dragon Rouge nie ujawniają listy klientów, którzy zwrócili się z pytaniami dotyczącymi planowania strategicznego. Działy planowania strategicznego utworzyli konkurenci Dragon Rouge w Polsce – Studio DN oraz Monogram. (MKS)