Kraj

Deutsche Bank PBC promuje markę i produkty

Deutsche Bank PBC SA prowadzi kampanię wizerunkowo-produktową, której celem jest promocja marki banku oraz trzech jego produktów: konta osobistego, Lokaty...

Deutsche Bank PBC SA prowadzi kampanię wizerunkowo-produktową, której celem jest promocja marki banku oraz trzech jego produktów: konta osobistego, Lokaty Profit+ i pożyczki konsumenckiej. Kampania potrwa do 2 listopada br., wykorzystuje telewizję (dwie wersje spotów w TVN, TV4 i TV Siedem; 30-sekundowy o charakterze wizerunkowym, pokazujący bank jako zaufanego doradcę uprzedzającego potrzeby i życzenia klientów oraz 10-sekundowe spoty promujące konkretne produkty) i prasę (m.in. “Gazeta Wyborcza”, “Rzeczpospolita”, “Wprost”, “Polityka”, “Twój Styl”, “Viva”, “Architektura”, “Gazeta Prawna”). Jak mówi Sabina Salamon, rzecznik Deutsche Bank PBC, grupę docelową kampanii stanowią konsumenci w wieku 24-49 lat, z dochodami powyżej 1600 zł, mieszkający w miastach powyżej 10 000 mieszkańców. Kampanię przygotowały agencja reklamowa Soda i dom mediowy MediaCom Warszawa. Deutsche Bank PBC SA działa od 1 lipca 2001 r., powstał z połączenia pionu bankowości prywatnej Deutsche Bank Polska SA i Banku Współpracy Regionalnej SA – oba podmioty należały do Grupy Deutsche Bank. Grupa ta jest jedną z największych instytucji finansowych o charakterze globalnym, posiada ponad 21 mln klientów w ponad 60 krajach. (MG)