Kraj

Philips buduje wizerunek, pokazując wyróżnione nagrodami telewizory

Philips Polska rozpoczął telewizyjną kampanię wizerunkowo-produktową. Potrwa ona do połowy grudnia, adaptację kreacji przygotowała agencja Corporate Profiles DDB, planowaniem i...

Philips Polska rozpoczął telewizyjną kampanię wizerunkowo-produktową. Potrwa ona do połowy grudnia, adaptację kreacji przygotowała agencja Corporate Profiles DDB, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy HMS Carat. Ewa Kata-Sadkowska, szefowa komunikacji marketingowej Philips Polska, nie ujawnia wysokości budżetu kampanii, jednak zapowiada, że będzie ona intensywna. Mediaplan uwzględnia wykorzystanie: TVP1, TVP2, TVN, Polsatu, TV4, Wizji i Discovery. W stacjach tych emitowane będą dwa rodzaje spotów: 15-sekundowe i 30-sekundowe. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku firmy w naszym kraju poprzez promocję nowych sztandarowych produktów. W spotach pokazywane są: telewizor LCD i telewizor plazmowy oraz informacja o ich osiągnięciach – oba są laureatami prestiżowej nagrody EISA (branżowi dziennikarze europejscy wybrali na telewizory roku 2003/04). Komunikowany przekaz podkreśla przede wszystkim jakość obrazu, jaką oferują te produkty. Grupę docelową kampanii stanowią konsumenci w wieku 25-50, mieszkańcy miast i większych aglomeracji, z zarobkami powyżej średniej. (MG)