Kraj

Seagram rozpoczął współpracę z McCann Communications

Koncern alkoholowy Seagram rozpoczął współpracę z agencją McCann Communications w zakresie realizacji programów reklamy below-the-line. Agencja zajmie się obsługą wszystkich...

Koncern alkoholowy Seagram rozpoczął współpracę z agencją McCann Communications w zakresie realizacji programów reklamy below-the-line. Agencja zajmie się obsługą wszystkich marek z portfolio tej firmy, oprócz oferowanych przez nią wódek. Kampanie BTL obejmą takie brandy, jak: whisky Chivas Regal, gin Seagram, koniak Martell, tequila Olmeca i wino musujące Gran Festa. McCann Communications rozpoczął już dwa programy skierowane do hurtowników i detalistów, a także kampanię informacyjną dotyczącą pojawiających się podróbek whisky Chivas Regal. Ta ostatnia kampania, rozpoczynająca się w trzeciej dekadzie października br., zakończy się w styczniu 2000 roku. Na jej potrzeby wykorzystano jedynie prasę. Wybór padł na 9 magazynów prasowych, m.in. “Playboy”, “Gentleman” i “Polityka”. (JP)