M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

BTL Design (NoS/BBDO) przygotowuje się do samodzielności

Serwis Dzienny | 30 października 2003, 00:00

Jak powiedziała Agnieszka Łukasik, dyr. obsługi klienta NoS/BBDO, komórka agencji BTL Design jest gotowa do wyjścia z ofertą na szersze...

Jak powiedziała Agnieszka Łukasik, dyr. obsługi klienta NoS/BBDO, komórka agencji BTL Design jest gotowa do wyjścia z ofertą na szersze forum. "Na razie jest to dział w ramach agencji NoS/BBDO - powiedziała Łukasik - trwają jednak przygotowania, by BTL Design usamodzielniła się i jako twór niezależny istniała w Grupie NoS/BBDO". BTL Design została powołana w 2002 r., obecnie zatrudnia 8 osób, zarządza nią Piotr Zalewski, creative director BTL. Wśród długoterminowych klientów BTL Design są: Telekomunikacja Polska SA, Masterfoods Polska, DCAP (Chrysler /Jeep), klienci obsługiwani na zasadzie projektowej to: Frito Lay, Campina, Wrigley's, ICI, Pepsi, Delitissue. Wszyscy wymienieni klienci obsługiwani przez Grupę. Jak dotąd BTL Design przystąpiła dwukrotnie do przetargów niezależnie, nie zdobyła jednak żadnego budżetu. Plany wyodrębnienia BTL Design związane są z bardzo dynamicznym rozwojem tego działu, podkreśliła Agnieszka Łukasik, ale nie podała terminu, kiedy miałoby to nastąpić. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,