Kraj

Key zapowiada ekspansję rynkową i startuje z kampanią reklamową

Przedsiębiorstwo Handlowe Key Sp. z o.o., producent markowej bielizny, zapowiada rozwój swojej sieci handlowej oraz intensyfikację działań marketingowych. W listopadzie...

Przedsiębiorstwo Handlowe Key Sp. z o.o., producent markowej bielizny, zapowiada rozwój swojej sieci handlowej oraz intensyfikację działań marketingowych. W listopadzie rozpocznie się kampania reklamowa marki Key na nośnikach reklamy zewnętrznej – billboardy promujące świąteczną kolekcję bielizny Key pojawią się w 23 miastach (firma nie ujawnia liczby nośników ani wartości budżetu reklamowego). Hasło kampanii brzmi: “Key: nieziemska bielizna”. Kreację, planowanie i zakup mediów producent przygotował we własnym zakresie. Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki wśród konsumentów oraz wypromowanie tej linii produktowej. Key zapowiada również rozwój swojej sieci sprzedaży – do 2006 r. firma planuje otwarcie 25 sklepów firmowych w największych miastach (m.in. w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Sczecinie) – do tej pory sprzedaż opierała się głównie na sieci stoisk i sklepów patronackich. Obecnie firma stara się wypromować wprowadzoną na rynek dwa miesiące temu nową markę Hey! – według producenta ma ona trafić w niszę rynkową – jest przeznaczona dla konsumentów, którzy chcą kupować markową bieliznę za niższą cenę (produkty te są średnio o 20 proc. tańsze od bielizny marki Key). Kolekcja Hey! dzieli się na cztery grupy produktów (dla kobiet, mężczyzn, nastolatek i dzieci) i jest sprzedawana w siedmiu największych sieciach handlowych (Ahold, Auchan, Carrefour, E. Leclerc, Geant, Kaufland i Real). Frima Key powstała we Wrocławiu w 1990 r., od 1999 r. producent sprzedaje swoje wyroby również za granicą (w Rosji, na Ukrainie, Białorusi, w Czechach, na Słowacji i Węgrzech). (MB)