M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Legend Group zwyciężyła w konkursie organizowanym przez IAA

Serwis Dzienny | 30 października 2003, 00:00

Agencja reklamowa Legend Group będzie odpowiedzialna za strategię i kreację projektu społecznego "Przedsiębiorczość" organizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce...

Agencja reklamowa Legend Group będzie odpowiedzialna za strategię i kreację projektu społecznego "Przedsiębiorczość" organizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce (IAA). "Legend Group przedstawiła najciekawszą kreację, dynamiczną i precyzyjnie targetowaną, zachowując jednocześnie prostotę przekazu naszej akcji. Komisji konkursowej bardzo podobała się także propozycja agencji reklamowej V&P" - mówi Łucja Ceglińska, dyrektor biura IAA. W konkursie wzięło udział siedem agencji reklamowych: Diskau Advertising, V&P, Legend Group, DougFaberFamily, Proinwest Art Meritum, Toolbox PR oraz Firma Reklamowa Kuc. W jury konkursu zasiadali: Agnieszka Nowakowska, dyr. marketingu Wydawnictw Szkolnych i Pedagogicznych; Bożena Wawrzecka, doradca Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych; Marek Janicki, CEO McCann-Erickson World Group; Emil Marat, dyr. programowy Radia PiN; Paweł Kowalewski, wiceprezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA) w Polsce; Robert Narojek, dyr. departamentu komunikacji rynkowej Polskiej Telefonii Cyfrowej; Marcin Stan, prezes Cityboard Media. Kampania organizowana przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce ma być kierowana do małych i średnich przedsiębiorców, którzy według informacji zebranych przez stowarzyszenie stanowią w Polsce 99 proc. ogólnej liczby przedsiębiorstw i zatrudniają ponad 40 proc. pracujących obywateli (wytwarzają przy tym niemal 50 proc. PKB). Adresatem akcji będzie również młodzież. Kampania rozpocznie się najwcześniej w styczniu 2004 r. Mają zostać w niej wykorzystane media tradycyjne oraz podjęte będą działania z zakresu BTL. Akcja jest organizowana w ramach programu "Marketing dla przyszłości". Do tej pory w ramach tej akcji IAA współpracowało przy akcji "Pij mleko, będziesz wielki" z agencją reklamową Communication Unlimited. (JP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,