Kraj

Ink & Company organizuje finał akcji "Nośmy spódnice"

(Ink & Company) Jutro odbędzie się wielki finał akcji medialnej "Nośmy spódnice" będącej autorskim pomysłem agencji public relations Ink &...

(Ink & Company) Jutro odbędzie się wielki finał akcji medialnej “Nośmy spódnice” będącej autorskim pomysłem agencji public relations Ink & Company. W Dniu Spódnicy organizatorzy będą zachęcać wszystkie Polki do częstszego zakładania spódnic i sukienek. Od sierpnia 2003 r. trwały działania public relations w mediach (prasa, radio, telewizja, internet) mające zachęcić Polki do… “powrotu do źródeł”, czyli zakładania spódnic i bycia kobiecymi niezależnie od humoru, sytuacji czy warunków atmosferycznych. Poparcie dla akcji deklarowały znane Polki, m.in.: Katarzyna Dowbor, Małgorzata Kożuchowska, Monika Luft, Agnieszka Maciąg, Anna Samusionek, Ewa Kasprzyk, Otylia Jędrzejczak, jak również panowie, którzy podpisali się pod specjalnym listem “w obronie kobiecości” – Oliver Janiak, Andrzej Supron, Paweł Nastula, Maciej Dowbor i Paweł Deląg. W październiku br. w wybranych miastach Polski (Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław, Łódź, Gdańsk) przeprowadzono specjalne ankiety wśród mieszkańców dotyczące noszenia spódnic przez kobiety. Wyniki tych badań zostaną opublikowane w czwartek 30 października. Patronem medialnym Dnia Spódnicy w Warszawie jest Radio 94.