Kraj

TBWACommunication Group szuka partnera do realizacji usług PR

TBWACommunication Group zakończyła współpracę z firmą public relations Ciszewski PR i zastanawia się nad wyborem opcji, która umożliwi jej dalsze...

TBWACommunication Group zakończyła współpracę z firmą public relations Ciszewski PR i zastanawia się nad wyborem opcji, która umożliwi jej dalsze świadczenie usług z zakresu PR. Przez rok po zlikwidowaniu wewnętrznego działu PR partnerem strategicznym grupy była agencja Ciszewski PR. W tym tygodniu Nova Communications Group została inwestorem branżowym tej agencji, co doprowadziło do kresu tej współpracy. Tym samym firma dołączyła do Grupy Polymus, której strategia zakłada stworzenie konsorcjum wyspecjalizowanych firm działających w różnorodnych obszarach usług marketingowych. “Polymus jest konkurencyjną agencją w stosunku do istniejącej w naszej grupie firmy marketing services TequilaBTL Group” – mówi Christian Lainer, CEO TBWACommunication Group i dyr. generalny agencji reklamowej TBWAWarszawa. – Tak więc dalsza współpraca okazała się niemożliwa”. Lainer dodaje, że nie oznacza to zrezygnowania ze świadczenia usług PR. “W tej chwili rozpatrujemy kilka opcji – twierdzi Lainer. – Rozmawiamy z kilkoma istniejącymi na rynku agencjami PR, ale nie jest też wykluczone, że pomyślimy o stworzeniu własnej struktury public relations”. Podkreśla jednak, że wyklucza możliwość akwizycji innej firmy. Dopuszcza jedynie nawiązanie partnerstwa strategicznego, formy, w jakiej grupa współpracowała z Ciszewski PR. Lainer nie podaje nazw agencji, z którymi prowadzone są w tej chwili rozmowy. (AMS)