Kraj

Idea będzie organizować akcje BTL w małych miastach

PTK Centertel, operator sieci Idea, planuje w 2004 r. prowadzenie akcji BTL-owych w małych miejscowościach, w których wciąż stosunkowo niska...

PTK Centertel, operator sieci Idea, planuje w 2004 r. prowadzenie akcji BTL-owych w małych miejscowościach, w których wciąż stosunkowo niska jest penetracja telefonów komórkowych, a co za tym idzie, istnieje duży potencjał wzrostu. Według przedstawicieli firmy przeprowadzone we wrześniu i październiku akcje rozdawania ulotek w miastach do 50 tys. mieszkańców przyniosły bardzo dobre rezultaty, dlatego podobne projekty będą realizowane w kolejnym roku. Akcje rozdawania ulotek prowadzone były m.in. przed urzędami skarbowymi i supermarketami. Ich celem była promocja nowej oferty operatora – Idei Mix. Lista miast, w których prowadzone były akcje promocyjne, przygotowana została na podstawie analiz geomarketingowych. Firma przygotowała akcje wspólnie z domem mediowym Initiative Warszawa. Przy projektach dla Idei współpracuje także Centrum Promocji Młodzieżowej. (MG)