Kraj

Nestle rozpoczęło kampanię reklamową marki 5Minut Chrrrupa

Nestle Polska rozpoczyna kampanię reklamową marki zup instant 5Minut Chrrrupa. Reklama, której kreację przygotowała agencja reklamowa Just, a planowaniem i...

Nestle Polska rozpoczyna kampanię reklamową marki zup instant 5Minut Chrrrupa. Reklama, której kreację przygotowała agencja reklamowa Just, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann, potrwa od 30 października do 23 listopada br. 30-sekundowe spoty produktowe będą emitowane w TVP1 i TVP2. Agencja Just przygotowała projekt opakowań produktu, jak również materiały BTL-owe (m.in. plakat, folder, pakiet reklamowy z gadżetem). Według Marcina Popławskiego, product managera w Nestle Polska, kampania ma na celu wsparcie wprowadzenia zup 5Minut Chrrrupa do sprzedaży, zbudowanie świadomosci produktu oraz komunikację podstawowych cech produktu (specjalne podwójne opakowanie, więcej grzanek, grzanki smakowe). Grupą docelową tego produktu są głównie młodzi ludzie (18-35 lat), mieszkajacy w miastach, aktywni, którzy często nie mają czasu na przygotowywanie posiłków, konsumenci produktów instant. “Spot pokazuje w sympatyczny sposób codzienną sytuację – para młodych ludzi najpierw się przekomarza, aby później pogodzić się podczas wspólnego przyrządzania przekąski – zupy 5Minut Chrrrupa. Zabawa opakowaniem i samym produktem jest naturalnie wpleciona w historyjkę, uwypuklając jego charakterystyczne cechy” – mówi Marcin Popławski. Wysokości budżetu tej kampanii producent nie ujawnia. (MB)