Powszechny Dom Kredytowy SA powierzył obsługę reklamową agencji Wizard. Przetarg dotyczący budżetu reklamowego na 2004 rok (kreacja, strategia oraz planowanie i zakup mediów) oraz opieki nad marką PDK został rozpisany w połowie września br. “W kwestii obsługi budżetu mediowego jesteśmy na etapie finalizowania umowy z wybranym przez nas domem mediowym” – mówi Sebastian Starzyk, account manager w agencji Wizard. Nie ujawnił jednak jego nazwy. W przetargu PDK startowały cztery agencje reklamowe, ich nazwy nie zostaly podane. Do zadań wybranej agencji będzie należało wprowadzenie PDK na rynek, opracowanie w pierwszej kolejności materiałów BTL i identyfikacji wizualnej startującej firmy. “Kampania w mediach być może powstanie jeszcze w br. – powiedział Starzyk. – Jednak będzie miała charakter testowy i przeprowadzimy ja prawdopodobnie na Śląsku”. Działania reklamowe w skali ogólnopolskiej zaplanowane są na rok 2004. (AMS)