Kraj

Jan Mosiejczuk dyrektorem planowania strategicznego w Saatchi & Saatchi

Jan Mosiejczuk pełni od 15 października funkcję dyrektora planowania strategicznego w agencji Saatchi & Saatchi. Objęcie przez niego tej funkcji...

Jan Mosiejczuk pełni od 15 października funkcję dyrektora planowania strategicznego w agencji Saatchi & Saatchi. Objęcie przez niego tej funkcji wiąże się z planami rozwoju planowania strategicznego agencji. Wcześniej, od stycznia 2001 roku, Mosiejczuk pracował w Upstairs Young & Rubicam, jako strategic planner, zajmował się także planowaniem w Young & Rubicam Consulting w ramach Grupy Young & Rubicam Poland. “Moje odejście z Upstairs Young & Rubicam nie miało nic wspólnego z sytuacją zaistniałą w agencji po stracie przez nią większości budżetu PTK Centertel i wynikajacą stąd restrukturyzacją – podkreślał Mosiejczuk. – Była to moja indywidualna decyzja podjęta po propozycji, jaką otrzymałem z Saatchi & Saatchi”. Dział strategii w Saatchi & Saatchi liczy teraz 3 osoby.

Wcześniej dyrektorem strategicznym Saatchi & Saatchi był Tomasz Bartnik, który od niedawna jest konsultantem w firmie Stratosfera. (AMS)