M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Comtica planuje na ten tydzień zakończenie prac nad strategią kanału 4fun.tv

Serwis Dzienny | 3 listopada 2003, 00:00

Spółka Comtica planuje zakończenie w tym tygodniu prac nad strategią dotyczącą młodzieżowego kanału 4fun.tv. "Ustalamy sprawy dotyczące koncesji, partnerów kablowych...

Spółka Comtica planuje zakończenie w tym tygodniu prac nad strategią dotyczącą młodzieżowego kanału 4fun.tv. "Ustalamy sprawy dotyczące koncesji, partnerów kablowych oraz strategii marketingowej, budżetowej i programowej" - mówi Dariusz Stokowski, prezes zarządu 4fun.tv i managing partner/CEO w Nova Communications Group. Nova Communications Group (Nova) jest strategicznym inwestorem branżowym w spółce Comtica. Dariusz Stokowski nie podaje, kiedy dokładnie kanał wystartuje. Przypomnijmy, że początkowo kanał miał zostać uruchomiony w lipcu br., później jego start został przesunięty na II połowę sierpnia br. W związku ze zmianami organizacyjnymi i własnościowymi oraz rozszerzeniem koncepcji kanału Comtica zdecydowała się w późniejszym czasie na ponowne przesunięcie terminu uruchomienia 4fun.tv. Przesunięcia miały także związek z zakupem przez grupę Nova większościowych udziałów w spółkach Grupy Polymus (m.in. Comtica). We wrześniu br. dyrektorem programowym kanału został Paweł Sito. 4fun.tv ma być kanałem przeznaczonym dla osób w wieku 14-25 lat i tematycznie ma być poświęcony grom komputerowym, muzyce i sportom młodzieżowym. (PU)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,