Kraj

British American Tobacco wprowadza markę Kent w kategorii premium

British American Tobacco (BAT) wprowadza markę Kent należącą do kategorii premium. Brand będzie konkurować m.in. z brandami Marlboro i Davidoff....

British American Tobacco (BAT) wprowadza markę Kent należącą do kategorii premium. Brand będzie konkurować m.in. z brandami Marlboro i Davidoff. Kent występuje w trzech odmianach: Blue 6, Silver 4 i Gold 1 (liczby oznaczają zawartość substancji smolistych). BAT podkreśla, że jest to jedyna na rynku marka w tym segmencie importowana, a nie produkowana w Polsce. Kent zaczyna od ograniczonej dystrybucji w wyselekcjonowanych punktach sprzedaży w Warszawie i okolicach, m.in. w galeriach handlowych i stacjach Shell, dystrybucja objęła także kanał HoReCa. Za sprzedaż produktu do detalistów są odpowiedzialne specjalnie wyznaczone do tego zespoły handlowców Kent Force. Wsparcie marketingowe launchu marki opiera się przede wszystkim na komunikacji bezpośredniej. BAT do wyselekcjonowanej grupy konsumentów wysłał pakiet informacyjny i próbki produktów. Akcję tę przygotowała agencja marketing services G2 należąca do struktur Grey Worldwide Warszawa. W przyszłości komunikacja z konsumentami ma przebiegać także za pomocą ekskluzywnych eventów. Segment premium stanowi obecnie około 10 proc. polskiego rynku papierosów (ilościowo). (TW)