Kraj

Studenci zamkniętej Miami Ad School zaproszeni do Hamburga

Po zamknięciu (po półtora roku działalności) warszawskiej szkoły Miami Ad School zajmującej się edukacją w zakresie marketingu i reklamy studentom...

Po zamknięciu (po półtora roku działalności) warszawskiej szkoły Miami Ad School zajmującej się edukacją w zakresie marketingu i reklamy studentom zaproponowano podjęcie nauki w Miami Ad School Europe w Hamburgu. Według oficjalnych komunikatów wszyscy studenci, którzy się na to zdecydują, będą mieli sponsorów, aby zredukować wydatki związane z przeprowadzką do innego kraju. Przyczyną zamknięcia warszawskiej szkoły była niewystarczająca liczba studentów. Ruch ten oznacza prawdopodobnie koniec polskiego oddziału, aczkolwiek według oficjalnych zapowiedzi to tylko przejściowe kłopoty. Oliver Stollorcz, dotychczasowy prezes zarządu Miami Ad School w Warszawie, był wczoraj nieuchwytny, aby szerzej skomentować to wydarzenie. Do tej pory szkoły na licencji Miami Ad School otwarto w Minneapolis, San Francisco i Sao Paulo. Warszawska szkoła była pierwszą w Europie, następna powstała w Hamburgu i tam na razie będzie centrum na Europę. (AMS)