M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Lavazza rozpoczyna nową kampanię w stylu SF

Serwis Dzienny | 5 listopada 2003, 00:00

Lavazza rozpoczęła w Polsce kampanię wizerunkową. Wykorzystuje ona zdjęcia francuskiego fotografika Thierry'ego Le Goues, które znajdą się w słynnym kalendarzu...

Lavazza rozpoczęła w Polsce kampanię wizerunkową. Wykorzystuje ona zdjęcia francuskiego fotografika Thierry'ego Le Goues, które znajdą się w słynnym kalendarzu Lavazzy na rok 2004. Kampania, która jest częścią globalnych działań brandu, łączy typowe motywy kawowe - filiżanki, łyżeczki ze stylem science fiction, ale w tonacji retro. W ramach kampanii pojawiają się dwa zdjęcia wraz ze sloganem "Espress yourself". Fotografie do reklamy adaptowała włoska agencja Armando Testa. Kalendarz Lavazzy co roku realizuje inny fotografik, kalendarza tego nie można kupić, otrzymują je tylko wyselekcjonowane kawiarnie na całym świecie. W Polsce kampania obejmie wyłącznie outdoor - nośniki w Warszawie i Krakowie, będzie trwać do końca grudnia. Zakupem mediów zajmowała się bezpośrednio włoska centrala Lavazzy - Luigi Lavazza S.p.A. W opracowaniu startegii promocji brandu dla naszego rynku uczestniczyła agencja 2PR. W Polsce dystrybucją kawy Lavazza zajmuje się firma Elite Cafe. Produkt należy do kategorii super premium i adresowany jest do kobiet w wieku 25-45 lat, z dużych miast, z wykształceniem co najmniej średnim, o dochodach przekraczających 1500 zł na osobę. Konkurentem dla marki są brandy: Davidoff, Tchibo Exclusive i Jacobs Kronung. Udziały Lavazzy można szacować na 2 proc. (ilościowo).

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,