M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyborowa promuje się w segmencie HoReCa

Serwis Dzienny | 5 listopada 2003, 00:00

Wyborowa SA należąca do francuskiego koncernu Pernod Ricard rozpoczyna drugą edycję programu promocyjnego sztandarowej marki wódki Wyborowa o nazwie "Wake...

Wyborowa SA należąca do francuskiego koncernu Pernod Ricard rozpoczyna drugą edycję programu promocyjnego sztandarowej marki wódki Wyborowa o nazwie "Wake Up!". Jak mówi Elżbieta Kwiecińska, public relations manager Wyborowej SA, głównym celem promocji jest wykreowanie oryginalnego sposobu konsumpcji wódki Wyborowej oraz wzmocnienie jej wizerunku jako marki nowoczesnej i innowacyjnej. Do końca listopada w ponad stu lokalach gastronomicznych w siedmiu miastach Polski (w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi i Trójmieście) będą sprzedawane zestawy promocyjne kieliszków do wódki (4 w cenie 3), zaś w weekendy będą odbywały się akcje promocyjne z udziałem hostess (m.in. degustacje drinków z wódki z dodatkiem syropu, cukru i kawy - stąd nazwa: "Wake Up!"). Kreację materiałów reklamowych wspierających tę promocję przygotowała agencja Sunshine People. (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , ,