M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dialog wybiera Starlink, Gorzkowski konsultantem w przetargu

Serwis Dzienny | 6 listopada 2003, 00:00

Telefonia Dialog SA wybrała dom mediowy Starlink w przetargu na obsługę mediową najbliższej kampanii reklamowej swojej marki Dialog. Wcześniej w...

Telefonia Dialog SA wybrała dom mediowy Starlink w przetargu na obsługę mediową najbliższej kampanii reklamowej swojej marki Dialog. Wcześniej w przetargu kreatywnym firma wybrała agencję reklamową Yapan. Niezależnym konsultantem Dialogu przy przetargach kreatywnym i mediowym był Krzysztof Gorzkowski, były dyr. marketingu w firmie PZU Życie SA (do września 2002 r.). Marta Pietranik z biura prasowego Telefonii Dialog SA nie ujawniła szczegółów dotyczących tej współpracy. Wcześniej Krzysztof Gorzkowski pracował w agencji reklamowej Orange, której współudziałowcem, podobnie jak agencji Yapan, do maja 2002 r. była firma Migut Media. W czasie pełnienia funkcji dyr. marketingu PZU Życie SA Gorzkowski współpracował już z agencją Yapan oraz Starlinkiem. Krzysztof Gorzkowski powiedział, że nie ma nic kontrowersyjnego w ponownym wyborze tych agencji, gdyż jego rola w przetargu była wyłącznie doradcza, a nie decyzyjna. O konsultacje Dialog poprosił go, gdy chwilowo w firmie nie było dyr. marketingu. Gorzkowski podkreślił, że ma dobre doświadczenia z wcześniejszej współpracy z Yapan i Starlinkiem. Zaplanowana przez Telefonię Dialog na listopad br. kampania reklamowa ma mieć charakter wizerunkowy i jednocześnie będzie wprowadzać markę Dialog na rynek ogólnopolski. Nieoficjalne źródła mówią, że na produkcję spotu reklamowego, w którym główną rolę zagra amerykański aktor Sean Connery, firma zamierza przeznaczyć około 700-800 tys. dol. (z czego gaża aktorska szacunkowo wyniesie około 400 tys. dol.). Wydatki na media mają być porównywalne do wydatków na produkcję. Dialog ma obecnie prawie 400 tys. linii dzwoniących, w tym ponad 70 tys. internautów, co według Marty Pietranik czyni Dialog największym alternatywnym dla Telekomunikacji Polskiej SA operatorem telefonii stacjonarnej w Polsce. Udział Dialogu w rynku telefonii stacjonarnej wynosi 3,2 proc. (źródło: Dialog). Dialog rozpocznie w listopadzie świadczenie usług połączeń międzystrefowych, międzynarodowych i na telefony komórkowe za pomocą własnego prefiksu 1011. (PR)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,