Kraj

MasterCard rozpoczął świąteczną loterię, wspiera ją kampania mediowa

Polski oddział MasterCard Europe rozpoczął świąteczną promocję pod hasłem "Jadą święta!". Kierowana jest ona do użytkowników kart płatniczych tej firmy...

Polski oddział MasterCard Europe rozpoczął świąteczną promocję pod hasłem “Jadą święta!”. Kierowana jest ona do użytkowników kart płatniczych tej firmy (karty MasterCard, MasterCard Electronic i Maestro). Przy zakupie za kwotę od 100 zł wzwyż dokonanym za pomocą jednej z wymienionych kart nabywają oni prawo do wzięcia udziału w losowaniu atrakcyjnych nagród – muszą tylko zarejestrować się w loterii za pomocą SMS-a, internetu (www.3636.pl) lub specjalnie uruchomionego przez MasterCard numeru telefonu. Akcja potrwa do końca roku, nagrody główne (samochody marki Citroen Pluriel) losowane będą 7 stycznia 2004 r. MasterCard poinformuje konsumentów o loterii za pomocą kampanii mediowej i BTL-owej, która potrwa również do końca br. Jak mówi Urszula Kupraszewicz, dyr. marketingu polskiego oddziału MasterdCard Europe, kampania mediowa obejmie prasę, radio, internet. Szczegółowy mediaplan zakłada obecność m.in. w: Radiu Zet, RMF FM, “Gazecie Wyborczej”, “Polityce”, “Newsweeku”, “Podróżach”, “Tele Tygodniu” i “Przekroju” oraz w portalu Wirtualna Polska. Dodatkowo prowadzone będą akcje w centrach handlowych w całej Polsce – reklamy w radiach tych centrów oraz akcje informacyjne prowadzone przez hostessy. “Tradycyjnie kierujemy nasze działania marketingowe do dwóch grup docelowych. Pierwszą z nich stanowią użytkownicy karty Maestro – właściciele kont osobistych, w wieku 18+, z dowolnymi dochodami; drugą – właściciele kart MasterCard – mieszkańcy dużych i średnich miast, w wieku 25+, z dochodami powyżej średniej – mówi Urszula Kupraszewicz. – Staramy się umiejętnie łączyć komunikację, tak by trafiała do obu tych grup, kładąc jednak trochę większy nacisk na tę pierwszą, ponieważ użytkowników Maestro jest znacznie więcej niż MasterCard”. Kupraszewicz nie podaje budżetu kampanii. Całością działań kampanijnych zajmują się podmioty należące do grupy Interpublic Group of Companies: agencja reklamowa McCann-Erickson Polska, dom mediowy Universal McCann Polska, agencja BTL-owa MRM/Momentum i agencja public relations PRisma Communications. Z kart firmowanych przez MasterCard Europe korzysta w Europie ponad 300 mln konsumentów, w Polsce 5,4 mln – z tego ok. 5 mln z kart Maestro, a niecałe 400 tys. z MasterCard. (MG)