Kraj

Nowa oferta sezonowa Mini Media, nowością są nośniki na wyciągach narciarskich

Firma Mini Media przygotowała nową ofertę sezonową w zimowych kurortach wypoczynkowych. Będzie ona obowiązywać od 15 grudnia br. do końca...

Firma Mini Media przygotowała nową ofertę sezonową w zimowych kurortach wypoczynkowych. Będzie ona obowiązywać od 15 grudnia br. do końca marca 2004 r. Spółka przygotowała 4 pakiety. Dwa z nich to pakiety nośników na wyciągach narciarskich będące nowością w ofercie firmy, dwa to pakiety miejskie. Pakiety na wyciągach różnią się zasięgiem: jeden składa się ze 150 nośników w 13 miastach, drugi to 250 nośników w 17 miastach. W każdym z tych pakietów znajdują się duże miejscowości wypoczynkowe (m.in. Zakopane). Nośniki wykorzystane na wyciągach narciarskich to jednostronne tablice o formacie 70×100 cm umieszczone na słupach wzdłuż stoków. W pakietach miejskich znajdą się natomiast nośniki typu miniboard (formatu 252×119 cm) i dwustronne kasetony na latarniach (formatu 70×100 cm) umiejscowione w ścisłych centrach kurortów, w pobliżu punktów usługowo-handlowych, restauracji i pubów. Jeden z pakietów miejskich składa się ze 120 kasetonów w 14 miastach, drugi natomiast to 250 nośników (130 miniboardów i 120 kasetonów dwustronnych) w 44 miastach. “Postanowiliśmy zróżnicować pakiety w ramach każdej kategorii, tak by z naszej oferty mogli skorzystać zarówno reklamodawcy planujący kampanię o większym zasięgu i większym budżecie, jak i marketerzy dysponujący mniejszym budżetem reklamowym” – mówi Dominik Damaziak, key account manager w Mini Media. Ceny pakietów mieszczą się w przedziale od 35 tys. zł do 85 tys. zł. Obecnie nowa oferta Mini Media jest przedstawiana agencjom i domom mediowym. (PU)