M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kampania reklamowa wody Perrier - VID również w Polsce

Serwis Dzienny | 7 listopada 2003, 00:00

"Very Important Drink" (VID) to tytuł nowej międzynarodowej kampanii reklamowej francuskiej wody mineralnej Perrier. Kampania ma charakter wizerunkowy. W Polsce...

"Very Important Drink" (VID) to tytuł nowej międzynarodowej kampanii reklamowej francuskiej wody mineralnej Perrier. Kampania ma charakter wizerunkowy. W Polsce pierwszymi magazynami, w których zamieszczone zostało ogłoszenie Perriera VID, są "Playboy" i "Voyage". Ostateczna lista mediów nie jest jeszcze ustalona. Kreacja została przygotowana przez agencję reklamową Ogilvy z Paryża i obejmuje 6 layoutów mających wspólny claim "Very Important Drink". Hasło to ma zwracać uwagę na niepohamowaną chęć posiadania wody Perrier. "Celem kampanii jest podtrzymywanie ekscentrycznego i bardzo śmiałego wizerunku marki Perrier" - mówi Ewa Szulc, brand manager z firmy ESI Polska, dystrybutora wody Perrier i zleceniodawcy kampanii. Grupą docelową są kobiety i mężczyźni obdarzeni fantazją i ceniący dobre marki, zamożni mieszkańcy dużych miast. "Na niezwykły, szalony wizerunek marki Perrier zapracowali wcześniej między innymi sławni i ekscentryczni twórcy tacy jak Colette Sidone Gabrielle, francuska powieściopisarka, ukraiński malarz Adolphe Mauron Cassandre - twórca plakatów z wizerunkiem Perrier utrzymanych w stylu art deco - czy wreszcie Andy Warhol, w którego pracach znalazły się plakaty stworzone specjalnie dla Perrier" - dodaje Ewa Szulc. Ramy czasowe kampanii w Polsce nie są jeszcze znane. Zakupem powierzchni reklamowej w dwóch magazynach wydawnictwa JMG firma ESI Polska zajęła się we własnym zakresie. Gdyby jednak zasięg kampanii miał być powiększany, obsługą mediową zajmie się dom mediowy Universal McCann. (PR)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,