Kraj

Marks & Spencer wprowadza program lojalnościowy i promuje ofertę świąteczną

Dwa sklepy Marks & Spencer zlokalizowane w Warszawie wprowadziły program lojalnościowy. Mogą do niego przystąpić wszyscy klienci sklepu, posiadaczom karty...

Dwa sklepy Marks & Spencer zlokalizowane w Warszawie wprowadziły program lojalnościowy. Mogą do niego przystąpić wszyscy klienci sklepu, posiadaczom karty klienta Marks & Spencer będą przysługiwać rabaty w wysokości 5-10 proc. Marks & Spencer przygotował także świąteczną ofertę swoich produktów i stworzył specjalne stoisko z proponowanymi rodzajami prezentów (w tym m.in. kosmetyki, wiktoriańskie kalendarze, papeterie, notesy z Kubusiem Puchatkiem) oraz specjalnymi opakowaniami do nich. 14 listopada ruszy nowy projekt marketingowy pod hasłem “Magiczne weekendy”. Odwiedzając sklepy w tych dniach, będzie można nabyć towary po niższych cenach. Informacje na temat oferty świątecznej dystrybuowane są do klientów poprzez zabiegi PR prowadzone przez agencję Aces Warsaw Public Relations w prasie codziennej i magazynach. (MKS)