Przetargi

Motor-Presse Polska samo przygotuje kampanię "Men's Health"

Wydawnictwo Motor-Presse Polska podjęło decyzję o zawieszeniu procedury przetargowej na obsługę reklamową nowego miesięcznika "Men's Health". Jak powiedział Krzysztof Komar,...

Wydawnictwo Motor-Presse Polska podjęło decyzję o zawieszeniu procedury przetargowej na obsługę reklamową nowego miesięcznika “Men’s Health”. Jak powiedział Krzysztof Komar, prezes Motor-Presse Polska, przetarg na obsługę reklamową został ogłoszony dość późno i istniało ryzyko, że agencja nie wyczuje specyfiki magazynu. Dlatego też kampanię outdoorową, prasową i radiową firma przygotuje we własnym zakresie. W kampanii telewizyjnej zostanie wykorzystany spot reklamowy, którym promowano m.in. włoską edycję tego pisma. Planowaniem i zakupem mediów zajmie się dom mediowy HMS Carat. Nowy magazyn zadebiutuje 12 grudnia br., prawdopodobnie w tym czasie ruszy kampania launchowa miesięcznika. Wysokość budżetu nie została podana. “Men’s Health” zastąpi wydawaną dotychczas “Formę”. (JD, KP)