Kraj

Trzy lata "Metropolu" w Warszawie

("Metropol") Dziennik "Metropol" ukazuje się w Warszawie już od trzech lat. 6 listopada 2000 r. ukazało się pierwsze wydanie dziennika...

(“Metropol”) Dziennik “Metropol” ukazuje się w Warszawie już od trzech lat. 6 listopada 2000 r. ukazało się pierwsze wydanie dziennika w Warszawie. W październiku br. tytuł rozpoczął kampanię “To się czyta w mieście!”, która odzwierciedla strategię gazety. Reklamy przedstawiają czytelników “Metropolu”: osoby młode (między 20. a 44. rokiem życia), dobrze wykształcone, aktywne zawodowo i pozazawodowo, żyjące szybko w dużej aglomeracji miejskiej – w sytuacjach dla nich typowych: w drodze do pracy, zaraz po przyjściu do niej, podczas lunchu – czytające “Metropol”. Jak wynika z badań PBC General, SMG/KRC Millward Brown Co. (VI 2002 – V 2003, wskaźnik COW) oraz badań przeprowadzonych przez Instytut Gallupa (listopad 2002 r.), 75 proc. czytelników “Metropolu” ma wyższe i średnie wykształcenie. Średni ich dochód netto jest o 6 proc. wyższy niż średnie wynagrodzenie w Warszawie. Są to przede wszystkim ludzie młodzi (15-44 lata), dynamiczni, aktywni zawodowo i pozazawodowo.