Kraj

Onken zmienia opakowania jogurtów i wprowadza ich nowe smaki

Firma Onken Polska Sp. z o.o. zmienia opakowania swoich jogurtów. Informować ma o tym kampania reklamowa w prasie (zarówno konsumenckiej...

Firma Onken Polska Sp. z o.o. zmienia opakowania swoich jogurtów. Informować ma o tym kampania reklamowa w prasie (zarówno konsumenckiej – m.in. “Twój Styl” i “Look” – jak i w prasie handlowej). Zarówno projekt szaty graficznej nowych opakowań, jak i kreację oraz planowanie i zakup mediów przygotował producent we własnym zakresie. Onken zdecydował, że będzie sprzedawał swoje jogurty w tzw. liniach sezonowych – nazywanych tak jak pory roku – obecnie w sprzedaży znajduje się linia Jogurtów Zimowych Onken (layout opakowań ma kojarzyć się z tą porą roku). Producent wprowadza również nowe warianty smakowe: jogurt kawowy, orzechowy, pomarańczowo-marcepanowy i makowo-marcepanowy. Do sprzedaży ma trafić niedługo również linia jogurtów o smaku kawy mrożonej i kawy capuccino. W dalszej kolejności Onken zapowiada również wpowadzenie jogurtu o smaku aloesu. Główną grupą docelową marki jogurtów Onken są kobiety w wieku 20-45 lat, czynne zawodowo, mieszkające w dużych miastach (powyżej 100 tys.) i zaopatrujące się najczęściej w nowoczesnych hiper- i supermarketach (generalnie jogurty Onkena pozycjonowane są na wyższą półkę cenową). (MB)