Zagranica

E-Consultancy przygotowało raport na temat e-marketingu

Nowy raport przygotowany przez firmę doradczą i opublikowany na stronach e-consultancy.com ma pomóc marketerom w stosowaniu narzędzi marketingu za pośrednictwem...

Nowy raport przygotowany przez firmę doradczą i opublikowany na stronach e-consultancy.com ma pomóc marketerom w stosowaniu narzędzi marketingu za pośrednictwem poczty elektronicznej, zawiera również profile 17 brytyjskich agencji, ktore oferują tego typu usługi. Raport przedstawia zasady, według których firmy powinny decydować, czy działania marketingu e-mailowego prowadzić we własnym zakresie, czy zlecić je poza firmą, czy też wybrać jakieś pośrednie rozwiązanie. Autorzy prezentują również regulacje dotyczące e-marketingu, które przynosi nowe ustawodawstwo EU Privacy and Electronic Communications Regulations, które w Wielkiej Brytanii wejdzie w życie z dniem 11 grudnia. Ashley Friedlein, CEO E-Consultancy, uważa, że marketing e-mailowy jest doskonałym narzędziem pozwalającym firmom dotrzeć do konsumentów, jednak zanim zdecydują się one na jego wykorzystanie, powinny bardzo dokładnie rozważyć, w jaki sposób to zrobić, aby nie zrazić swoich klientów i uniknąć spraw sądowych. Firma doradcza E-Consultancy powstała w 1999 r. i doradza profesjonalistom i osobom prowadzącym działalność gospodarczą związaną z internetem. (“BrandRepublic”)