Kraj

Ruszyła świąteczna kampania reklamowa Provident Polska SA

(Hill & Knowlton) Provident Polska rozpoczął piątą i największą w tym roku kompleksową kampanię reklamową. W kampanii został wykorzystany spot...

(Hill & Knowlton) Provident Polska rozpoczął piątą i największą w tym roku kompleksową kampanię reklamową. W kampanii został wykorzystany spot emitowany przy okazji zeszłorocznej akcji promocyjnej. Głównym motywem reklamówki są święta Bożego Narodzenia – bohaterowie spotu państwo Nowakowie wpadają w nieoczekiwane kłopoty podczas świątecznych przygotowań – dobrym i szybkim sposobem ich rozwiązania jest pożyczka gotówkowa od Provident Polska. Kreację reklamy mediowej przygotowała agencja Lowe GGK, a planowaniem i zakupem mediów zajął się PanMedia Western. Przygotowaniem większości materiałów BTL zajęła się agencja Nader. Celem kampanii jest wsparcie sprzedaży przedświątecznej usługi oferowanej przez Provident Polska – pożyczki gotówkowej udzielanej i spłacanej w domu klienta. W kampanii zostaną wykorzystane zarówno narzędzia ATL, m.in. spoty telewizyjne, prasa kolorowa i lokalna, jak i BTL, np. wysyłka bezpośrednia. “Z reklamy telewizyjnej korzystamy od niedawna. Pierwsza kampania z udziałem stacji telewizyjnych miała miejsce w IV kwartale 2001 r. – mówi Agnieszka Walczak-Chojecka, szef marketingu w Provident Polska SA. – Takie mieliśmy założenia biznesowe – najpierw koncentrowaliśmy się na zbudowaniu ogólnopolskiej sieci sprzedaży, a dopiero potem zdecydowaliśmy się na intensywne działania reklamowe. Po kampaniach telewizyjnych świadomość naszej marki zdecydowanie wzrosła i wynosi obecnie 60 proc. Nie bez znaczenia jest również fakt, że kampanie reklamowe przekładają się nie tylko na wzrost sprzedaży, ale również budują wizerunek firmy”. W kampanii wykorzystano stacje telewizyjne – TVP1, TVP2 i Polsat. Przez pięć tygodni poprzedzających święta Bożego Narodzenia w TVP1, TVP2 i telewizji Polsat emitowana jest reklama Providenta. Dziennie ukaże się od 8-12 spotów w wersjach 30- i 15-sekundowych. Mediaplan przewiduje także publikację reklam prasowych – w sumie w 213 tytułach (prasa lokalna i regionalna, a także w wielu kolorowych czasopismach np. “Pani Domu”, “Twoje Imperium”, “Na żywo”, “Tina”, “Życie na Gorąco”). Powyższe działania reklamowe zostaną wsparte wysyłką bezpośrednią 300 tys. listów z przypomnieniem o ofercie adresowaną do aktualnych klientów. Materiały reklamowe Providenta (plakaty, ulotki, torby reklamowe itp.) są dystrybuowane także w kilku tysiącach sklepów w całej Polsce.