Kraj

Ruszy kolejna kampania Nutelli związana z premierą "Władcy Pierścieni"

W związku ze zbliżającą się premierą trzeciej części filmu "Władca Pierścieni - Powrót Króla" firma Ferrero Polska, producent kremu czekoladowego...

W związku ze zbliżającą się premierą trzeciej części filmu “Władca Pierścieni – Powrót Króla” firma Ferrero Polska, producent kremu czekoladowego Nutella, przygotowuje powiązaną z nią kampanię reklamową. W reklamach będą wykorzystane wizerunki bohaterów filmu. Nutella była wspierana reklamowo również przy okazji wyświetlania poprzedniej części trylogii filmowej w reżyserii Petera Jacksona. W grudniu br. i w styczniu 2004 r. spoty reklamowe Nutelli będą emitowane w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN oraz Cartoon Network. Reklamy pojawią się również w prasie handlowej. Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby tej kampanii zajął się dom mediowy HMS Carat. Podobnie jak poprzednio przygotowano specjalną kolekcję opakowań – ośmiu szklanek z wizerunkami postaci bohaterów “Władcy Pierścieni” oraz logo Nutelli (nowością jest specjalna szklanka z fosforyzującym nadrukiem). Przygotowaniem strategii promocji i kreacji reklam telewizyjnych oraz materiałów POS zajęła się warszawska agencja reklamowa ELM. Przedstawiciele Ferrero twierdzą, że bardzo dobre wyniki promocji Nutelli związanej z II częścią “Władcy Pierścieni – Dwie Wieże” (osiągnięcie 59 proc. udziałów wartościowych we wszystkich kategoriach sklepów i 70 proc. udziałów – w kategorii małych sklepów w segmencie kremów czekoladowych) skłoniły producenta do kontynuacji tej promocji wraz z nadejściem kolejnej części filmu. (MB)