Kraj

Pro-Creation wykonał witrynę internetową dla Palmolive Thermal SPA

(Pro-Creation) Agencja interaktywna Pro-Creation przygotowała stronę internetową promującą nową serię kosmetyków - Palmolive Thermal SPA. Obok sporej ilości informacji dotyczących...

(Pro-Creation) Agencja interaktywna Pro-Creation przygotowała stronę internetową promującą nową serię kosmetyków – Palmolive Thermal SPA. Obok sporej ilości informacji dotyczących idei SPA oraz porad dotyczących tworzenia domowego salonu SPA użytkownicy serwisu znajdą na nim wyjątkową atrakcję – możliwość pobrania całej płyty muzyki relaksacyjnej w postaci plików muzycznych w formacie MP3. Promocję serwisu wspiera akcja e-mailingowa przeprowadzona wśród użytkowników kont pocztowych na portalu Onet.pl. Serwis dostępny jest pod adresem: www.palmolivespa.pl. Określenie SPA pochodzi od łacińskiej sentencji “sanus per aquam”, co oznacza “zdrowie przez wodę”. Filozofia SPA to sposób na przywrócenie harmonii ciała i ducha poprzez kąpiele wodne oraz związane z nimi zabiegi. W skład serii kosmetyków Palmolive Thermal SPA wchodzą: żel pod prysznic Palmolive Thermal SPA Massage, żel pod prysznic i płyn do kąpieli Palmolive Thermal SPA Hydrating oraz płyn do kąpieli Palmolive Thermal SPA Purifying. Agencja Pro-Creation realizowała do tej pory projekty m.in. dla: Atlantic, Avon, Colgate-Palmolive Poland, Deutsche Bank, eCard, Fiat Auto Poland, Gorenje Polska, Hyundai Motor Poland, Niezależny Operator Międzystrefowy, Tetra Pak (mleko Łaciate), Visa.