M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

ZPT Brzeg dokonuje zmian w portfolio margaryn

Serwis Dzienny | 2 listopada 1999, 00:00

ZPT Brzeg dokonały zmian w segmencie margaryn. Sztandarowy produkt firmy - niskokaloryczna margaryna Kama jest od niedawna sprzedawana w nowym...

ZPT Brzeg dokonały zmian w segmencie margaryn. Sztandarowy produkt firmy - niskokaloryczna margaryna Kama jest od niedawna sprzedawana w nowym opakowaniu. Jej cena nie uległa zmianie - za większe 500-gramowe opakowanie zapłacimy 3,19 zł, a za mniejsze 400-gramowe - 2,99 zł. Reklama Kamy w nowym opakowaniu pojawia się w spotach TV, regularnie emitowanych w Polsat, TVP i TVN. Firma rozszerzyła także markę Znakomita o margarynę do pieczenia w kostkach. 250-gramowe opakowanie kosztuje 1,55 zł. Informacje na temat produktu pojawią się w TVN, Polsacie i TVP. Według czerwcowych badań GfK Polonia, ZPT Brzeg jest liderem rynku margaryn pod względem liczby sprzedawanych produktów z wynikiem 24,9 proc. Rynek tłuszczów w Polsce już się ustabilizował, statystyczny Polak spożywa w ciągu roku około 17 kg margaryny. (MK)