M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Prawie 70 tysięcy kont w Millennium

Serwis Dzienny | 3 listopada 1999, 00:00

Na koniec października Millennium obsługiwało 68,5 tys. klientów, natomiast średnia liczba klientów przypadająca na jeden z 22 oddziałów otwartych rok...

Na koniec października Millennium obsługiwało 68,5 tys. klientów, natomiast średnia liczba klientów przypadająca na jeden z 22 oddziałów otwartych rok temu wyniosła 2194 osoby. Sieć bankowa Millennium składa się obecnie ze 103 oddziałów, do 2001 r. ma być ich 250. Dostęp do konta możliwy jest przez całą dobę dzięki bankomatom (umowa z Euronetem) i centrum telefonicznemu. Najnowsze produkty banku to kredyt konsumencki MilleKredyt i karty kredytowe Visa Classic i Gold. Karty wydawane są w ramach promocji bezpłatnie dla najlepszych klientów o potwierdzonej zdolności kredytowej. Promocja potrwa 6 miesięcy. Kampanię wprowadzającą nowe produkty Millennium przygotowała agencja Leo Burnett, reklamy pojawiły się w prasie i na billboardach. W najbliższym czasie bank zapowiada kredyt hipoteczny i kartę American Express denominowaną w złotych. Najwięksi konkurenci Millennium to Citibank (ponad 100 tys. klientów kart kredytowych i ROR-ów łącznie), Lukas Bank (ponad 60 placówek , nie podaje liczby klientów) i Handlobank (około 30 tys. klientów). (JS)