Kraj

Nationwide sponsoruje nową płytę Jana Kantego Pawluśkiewicza

(Nationwide) Rozpoczęła się promocja płyty Jana Kantego Pawluśkiewicza pt. "Consensus". Towarzystwo ubezpieczeniowe Nationwide wspierało finansowo kolejne etapy realizacji. To pierwsza...

(Nationwide) Rozpoczęła się promocja płyty Jana Kantego Pawluśkiewicza pt. “Consensus”. Towarzystwo ubezpieczeniowe Nationwide wspierało finansowo kolejne etapy realizacji. To pierwsza płyta, na której Jan Kanty Pawluśkiewicz nie tylko komponuje, ale także występuje w roli solisty. Według przedstawicieli Nationwide decyzja o sponsorowaniu płyty Jana Kantego Pawluśkiewicza wynika z wcześniejszej przynoszącej wiele satysfakcji współpracy firmy z artystą, m.in. przy wystawieniu “Nieszporów Ludźmierskich” w Warszawie, jak również z przyjętej przez towarzystwo strategii angażowania się w projekty z kręgu “polskiej muzyki mniej komercyjnej, aspirującej, bardziej ambitnej”. Producentem płyty jest Polskie Radio SA, które w listopadzie br. rozpoczęło kampanię promującą krążek na swojej antenie. Spoty promujące płytę i zawierające wskazanie sponsorskie emitowane są w I Programie Polskiego Radia oraz w radiowej Trójce (PR1 i PR3). Koncert promocyjny sponsorowany przez Nationwide i Polskie Radio odbędzie się w Studiu Koncertowym PR SA im. Agnieszki Osieckiej.