Przetargi

Gruppa 66/Ogilvy i OgilvyOne wygrały przetarg na markę Jan III Sobieski

Agencja Gruppa 66/Ogilvy wraz ze swoją strukturą marketing services OgilvyOne wygrały przetarg na obsługę marki Jan III Sobieski z portfolio...

Agencja Gruppa 66/Ogilvy wraz ze swoją strukturą marketing services OgilvyOne wygrały przetarg na obsługę marki Jan III Sobieski z portfolio British American Tobacco (BAT). W walce o budżet brała udział także agencja G2 (należy do Grey Worldwide Warszawa). Dotychczas brand był obsługiwany przez agencję Testardo-Bates. BAT w Polsce zdecydował się jednocześnie na powierzenie OgilvyOne marek Viceroy i Golden American, wcześniej na mocy międzynarodowego rozdania do agencji trafił budżet Pall Mall. Drugą agencją pracującą w Polsce dla BAT jest G2, która obsługuje m.in. marki Kent i Lucky Strike. Kilka miesięcy temu BAT zakończył definitywnie współpracę z Testardo-Bates ze względu na perturbacje związane ze zmianami własnościowymi w agencji. (TW)