M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Agencja Just zdobyła budżet reklamowy banku BPH PBK

Serwis Dzienny | 4 grudnia 2003, 00:00

Agencja reklamowa Just zdobyła po przetargu budżet reklamowy BPH PBK. Wysokość budżetu nie została ujawniona, ale jak powiedział Jacek Balcer,...

Agencja reklamowa Just zdobyła po przetargu budżet reklamowy BPH PBK. Wysokość budżetu nie została ujawniona, ale jak powiedział Jacek Balcer, dyr. departamentu marketingu i public relations oraz rzecznik prasowy banku, firma zamierza w przyszłym roku być bardziej aktywna reklamowo niż dotychczas. Jest to związane m.in. z zaplanowanym na 2004 r. procesem rebrandingu BPH PBK. Między innymi zmieni się logo banku. Do przetargu zaproszono w sierpniu br. cztery agencje. Na krótkiej liście oprócz agencji Just była agencja NoS/BBDO. Do września br. BPH PBK współpracował w zakresie strategii i kreacji z agencją Euro RSCG New Europe. Od tamtej pory na zasadzie projektowej zatrudniał agencję Just. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaCom Warszawa. W ubiegłym roku BPH PBK wydał na kampanie reklamowe 7,5 mln zł, a od stycznia do października br. 11,9 mln zł (Expert Monitor). Bank BPH PBK wypracował w I półroczu 2003 r. 205 mln zł zysku netto - blisko o 80 proc. więcej niż rok wcześniej. (PR)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,