Kraj

Testardo-Bates poszerza współpracę z PTK Centertel i GSK Pharmaceuticals

Agencja Testardo-Bates, która podpisała w 2001 r. z PTK Centertel umowę ramową dotyczącą współpracy, ma zapewnioną realizację projektów na cały...

Agencja Testardo-Bates, która podpisała w 2001 r. z PTK Centertel umowę ramową dotyczącą współpracy, ma zapewnioną realizację projektów na cały 2004 r. “Umowa została wtedy podpisana bezterminowo – powiedział Rafał Baran, dyr. zarządzający Testardo-Bates. – Ale nigdy dotąd nie było gwarancji, że dostaniemy do realizacji jakiekolwiek projekty. Teraz mamy listę zadań angażującą siły agencji na praktycznie cały przyszły rok”. Testardo-Bates realizuje głównie projekty typu BTL. Umowy ramowe podpisały w 2001 r. również agencje Grey (która teraz jest agencją wiodącą) oraz Scholz & Friends (która od 2 lat nie realizowała żadnych projektów). Wcześniej główną agencją Centertela była Upstairs Y&R. Ubiegłoroczne wydatki Centertela na reklamę w mediach wyniosły ponad 232,7 mln zł. Także GSK Pharmaceuticals Sp. z o.o. (jedna ze spółek GlaxoSmithKline), która dotychczas współpracowała z Testardo-Bates w zakresie obsługi marki Rutinoscorbin, w 2004 r. przekaże agencji do obsługi kolejne marki. “Nie był to przetarg – powiedział Rafał Baran. – Inne marki otrzymamy w wyniku poszerzenia współpracy”. Nie podał, jakie będą to marki ani też jakie działania będą dla nich prowadzone: “Decyzje w tej sprawie nie zostały jeszcze ostatecznie podjęte. Prawdopodobnie stanie się to przed końcem roku”. (AMS)