Kraj

Dragon Rouge bierze udział w badaniu mającym wpływ na rozwój marek

Polski oddział firmy Dragon Rouge bierze udział w ogólnoświatowych badaniach dotyczących trendów społeczno-kulturowych mających wpływ na przyszły rozwój marek. Analiza...

Polski oddział firmy Dragon Rouge bierze udział w ogólnoświatowych badaniach dotyczących trendów społeczno-kulturowych mających wpływ na przyszły rozwój marek. Analiza trendów społeczno-kulturowych pokazujących zachowania społeczeństwa i podejście do wielu aspektów współczesnego życia odbywa się poprzez rozmowy z ekspertami – socjologami. Polska jest jedynym krajem w Europie Środkowo-Wschodniej, który bierze udział w tym badaniu, ponieważ została zaliczona do rynków najdynamiczniej się rozwijających i największych w tym regionie Europy. “Wiedza płynąca z tej analizy będzie wykorzystana m.in. przez dział planowania strategicznego, jaki niedawno utworzył Dragon Rouge w Polsce” – powiedziała Anna Nalazek, kierująca tymi usługami. Dragon Rouge na świecie od dawna prowadzi ten rodzaj analiz. (MKS)