Kraj

Wydawnictwo Antyk wykorzystuje wizerunek Chrystusa na billboardach

Billboardy z hasłem "Ojcze Święty, Polska prosi o intronizację Chrystusa Króla" i wizerunkiem Chrystusa pojawiły się na ulicach Warszawy. Kampania...

Billboardy z hasłem “Ojcze Święty, Polska prosi o intronizację Chrystusa Króla” i wizerunkiem Chrystusa pojawiły się na ulicach Warszawy. Kampania dotyczy publikacji encykliki papieża Piusa XI, którą wprowadza na rynek fundacja i wydawnictwo Antyk. Ma trwać do końca grudnia br. Plakaty trafiły na nośniki firmy reklamy zewnętrznej Cityboard Media (w Warszawie – 20 tablic). Pośrednikiem między Cityboard Media a Antykiem jest Wydawnictwo Merkuriusz, które jak przekazał reprezentujący je Piotr Jankowski, nie jest upoważnione przez klienta do udzielania informacji. Nie udzielił ich również Marcin Dybowski, reprezentujący Antyk. Strony internetowe Antyku reklamują m.in. nowości książkowe wydawnictwa – polemiki z przystąpieniem Polski do Unii Europejskiej. Reklama wydawnictwa Antyk nie zawiera wyraźnego komunikatu reklamowego. Odesłanie do księgarni wydawnictwa jest niewidoczne. Zwraca uwagę hasło będące wezwaniem do Ojca Świętego i kolorowy portret Chrystusa. (KP)