Zagranica

Cross-promocja płatków Nestle i nowej animacji Disneya "Brother Bear"

Najnowsza cross-promocja Nestle i Disneya obejmie kilka marek płatków Nestle: Shreddies, Golden Grahams, Golden Nuggets, Nesquik i Cookie Crisp, i...

Najnowsza cross-promocja Nestle i Disneya obejmie kilka marek płatków Nestle: Shreddies, Golden Grahams, Golden Nuggets, Nesquik i Cookie Crisp, i wykorzysta motywy najnowszej produkcji Disneya “Brother Bear”. Kampania reklamowa będzie widoczna w stacjach telewizyjnych i prasie dla dzieci, począwszy od stycznia przyszłego roku. Kreację przygotowała agencja reklamowa Saatchi & Saatchi. Już wcześniej, od grudnia br. do lutego 2004 r., konsumenci będą mogli otrzymywać misie-zabawki po przesłaniu żetonu z opakowania platków i dodatkowej sumy 2,99 funta. W paczkach znajdą się zwierzątka do kolekcjonowania z serii “Wobbling Wildlife”. Promocja Nestle zbiega się w czasie z dyskusjami nad wypracowaniem form marketingu dla dzieci. Organizacja Food Standards Authority sugeruje, by za pośrednictwem znanych osobistości oraz ulubionych postaci z kreskówek uświadamiać dzieci i rodziców, jaki jest poziom cukru i soli w kupowanych produktach. Food Standards Authority proponuje też wprowadzenie zakazu reklamy skierowanej do dzieci w wieku przedszkolnym. “Brother Bear” zadebiutuje w kinach w Wielkiej Brytanii 13 grudnia br. Projekcje mają być okazją do promocji organizacji World Wildlife Fund. (“Brand Republic”)